anaf contra-atacă!

Citind diverse informări cu privire la accesul anaf la datele cetăţenilor care au parale în Românica, mi-a atras atenţia această formulare - citez:

" - instituirea obligației de raportare și pentru instituțiile emitente de monedă electronică și instituțiile de plată."

Curios din fire, am vrut să aflu şi eu ce înseamnă sau ce sunt "instituțiile emitente de monedă electronică". Aşa că dă-i pe google, prima dată pe situl anaf, unde am gasit ce se vede în imaginea de mai jos.

 



Am continuat căutarea şi am gasit în sfârşit ceva pe situl Băncii Naţionale, Legea nr. 210 din 8.nov. 2019. Am citit câteva rânduri, dar mărturisesc că m-am plictisit. Recunosc, nu am devenit mai luminat în privinţa instituţiilor emitente de monedă electronică.

Cert este că, în alte "colţuri" de lume, oamenii progresează. Cryptomonedele au deschis o abundenţă de noi oportunităţi.


Vrei să emiţi şi tu monedă electronică (fără aprobarea BNR)?

Foarte bine, este gratis. Îţi creezi un cont aici şi cu cateva clickuri, poţi avea propria ta crypto monedă.

Sau poţi (mai bine!!) să cumperi moneda mea, numită DORX. Curaj, e o investiţie mică, ce într-o zi te-ar putea face milionar! 😎

Nu am nevoie de această monedă, am creat-o doar pentru că se poate. Oricine poate crea o monedă. Ce se întâmplă ulterior, cât de viabilă este, ce succes are, este sau nu profitabilă, asta e cu totul altă poveste.

Cumpără DORX acum!

Comentarii

  1. DORX este o monedă foarte nouă și drăguță ... îmi va plăcea să investesc mai mult pe ea sau, de asemenea, să primesc câteva gratuit ... scriere frumoasă !! .. îmi place asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  3. DORX este o monedă foarte nouă și drăguță

    RăspundețiȘtergere
  4. Era de asteptat sa apara impozitarea criptomonedelor,nu doar la noi.Sunt prea multi bani pt bugete ca sa nu se faca doar ca asta inseamna si ca vor trebui recunoscute oficial.Sa vedem cine va face asta prima data si cum se vor descurca cu paradisurile fiscale.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Popular Posts

Avertisment: Blockchain.com - big NO!

DORX is ON!

Câte ceva despre blockchain