DORX is ON!

        Am profitat (la greu) de oferta de Black friday a celor de la MintMe şi am reuşit să pun DORX pe blockchain. Asta înseamnă că acum tokenul DORX poate fi transferat dintr-un portofel în altul, de la o persoană la alta (folosesc wallet de la MetaMask).

      Prin urmare, DORX poate fi folosit ca monedă de tranzacţionare (într-un mediu restrâns, numai pe blockchainul MintMe, dar totuşi!). 

      Am recumpărat (l-am mai avut odată, dar a expirat) domeniul dorx.club, pe care am pus o caricatură de site. Dar, e bun pentru început (aşa cred...).

      Am făcut şi o pagină facebook şi un canal de telegram - să vedem ce mai urmează.

      În clipa în care scriu această postare 1 DORX = 0.000078 USD, adică 1000 de unităţi din "my precious" valorează, în acest moment, nici mai mult, nici mai puţin decât... (tobele...) 0.078 USD!!! (convertor aici).


      Iată şi adresa mea de DORX: 0xab8C2890C0F2FE656c00b71bf3CA78b624123E26.

      Pentru cei interesaţi donez 5000 de DORX - lasă adresa ta de DORX într-un comentariu şi îţi voi transfera DORX cât de repede posibil.

 

EDITToken-ul meu DORX a fost preluat de https://www.livecoinwatch.com/, astfel că acum oricine este interesat poate vedea valoarea live. #dorxtoken.

EDIT 19 decembrie 2022 - DORX este acum şi pe cel mai mare index de crypto - Nomics - click să vezi.



Comentarii

Popular Posts

Avertisment: Blockchain.com - big NO!

Câte ceva despre blockchain