Goana după aur - sezonul 2

Recenta explozie a valorii Bitcoin (BTC) - care nu s-a încheiat încă - a crescut exponenţial interesul pentru crypto monede. Există deja un număr imens de platforme de tranzacţionare, situri de tot felul, de la unele foarte serioase până la celebrele scam-uri (înşelătorii): matrice, randomizere, etc.

În ce mă priveşte, am început să fac şi eu primii paşi, timizi, în lumea fascinantă a crypto monedelor :-). Am început prin a "investi" câteva zeci de euro, folosind platforma CoinBase, pe care o recomand. 

De ce recomad Coinbase?

Coinbase este o platformă serioasă şi solidă. După crearea contului este necesară verificarea identităţii - nu ştiu câtă plăcere le face asta, dar sunt obligaţi de legislaţie prin faimosul KYC (Know Your Client  - cunoaşte-ţi clientul). Verificarea se face destul de repede, pe baza unor poye de documente pe care trebuie să le trimiţiŞ permis de conducere, o factură de utilităţi, etc.

Dacă ai contul verificat, poţi începe să depui bani folosind un card de credit sau unul de debit, suma minimă pe care eu o depun la o tranzacţie este de 10 Eur. Cu aceşti bani poţi cumpăra orice cryto monedă aflată în portofoliul lor. Tranzacţiile se fac foarte repede, spre deosebire de alte platforme. La Kraken, de exemplu, după depunere trebuie să aştepţi 72 de ore pentru a putea tranzacţiona banii depuşi.

Conversia dintr-o monedă în alta se face foarte uşor şi repede. 

Un lucru foarte interesant la Coinbase este "learn and earn" - poţi primi unele bonusuri în crypto doar pentru că urmăreşti câteva lecţii video de 3-5 minute despre o anumită monedă. Sumele nu sunt mari, desigur, dar ce e moka e moka, totuşi. În felul acesta eu personal am câştigat CELO, Compound, Maker, Band protocol, The graph, Dai, Zcash şi Stellar Lumen - XLM.

Dacă nu ai deja un cont Coinbase îţi poţi crea şi poţi câştiga Stellar Lumens XLM sau BAND - click mai jos.

Invitaţie pentru a câştiga Stellar Lumen - XLM

Invitaţie pentru a câştiga BAND

😎


Va urma...


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Popular Posts

Avertisment: Blockchain.com - big NO!

DORX is ON!

Câte ceva despre blockchain