Două domenii noi - dorx.xyz şi dorx.club

Ultimele zile nu prea mi-au adus reuşite în tranzacţionare, am mers împotriva curentului. Am cumpărat Stellar Lumens (XLM) pe cand era $0.46 şi am vândut la $0.53. Nu am ieşit în pierdere, dar dacă mai aveam răbdare... Acum, când scriu, Stellar Lumens este $0.66.

 


Norocul este că mai am un cont, pentru HOLD, care plăteşte şi dobândă la deţinere. Nu e mult, dar e OK:

Ca să mai risipesc regretele am schimbat concentrarea pe celălalt proiect, cryptomoneda mea, DORX. Pentru acest proiect am înregistrat două nume de domeniu dorx.xyz si dorx.club.Nu m-am hotărât încă în ce fel le voi folosi, probabil unul va fi un site dedicat monedei DORX, iar celălalt va redirecţiona la primul (oglindă).

Mai multe informaţii despre proiectul DORX 

Pentru crearea unui cont folosiţi acest link

Sper să pot să lansez DORX pe blockchain la un moment dat.

#dorxtoken

Comentarii

Popular Posts

Avertisment: Blockchain.com - big NO!

DORX is ON!

Câte ceva despre blockchain